Jei norite skatinti prekybą ir gerai reprezentuoti savo verslą internete, jums būtinai yra reikalinga internetinė parduotuvė. Internetinių parduotuvių kūrimas yra sudėtingas dalykas – jei nesate su tuo niekada susidūrę, jums gali iškilti labai daug klausimų.
Dėl šios priežasties pateikiame jums sąrašą dalykų, į kuriuos būtina atsižvelgti kuriant internetinę parduotuvę. Jei norite sulaukti sėkmės ir neiššvaistyti pinigų, būtinai perskaitykite straipsnį iki galo ir įsisavinkite informaciją.
Pagalvokite kaip pritrauksite klientus
Internetinių parduotuvių kūrimas turi vieną gana aiškų tikslą – generuoti papildomus pardavimus ir pritraukti lankytojų srautą. Tai reiškia, jog jūsų internetinė parduotuvė gali būti pati tobuliausia ir inovatyviausia, tačiau jei jos neaplankys nei vienas lankytojas, kokia iš to nauda? Dėl to visada rekomenduojame teikti prioritetą lankytojų srauto pritraukimui, o ne pačios internetinės parduotuvės tobulinimui.
Egzistuoja keletas pagrindinių strategijų pritraukti lankytojus į svetainę. Tikriausiai pati efektyviausia ir populiariausia yra lankytoju srautas iš paieškos sistemų. Tam, jog klientai suvedę tam tikras frazes į paieškos langelį atrastų kelią į jūsų puslapį, jums reikės atlikti SEO optimizaciją. Tik kokybiška SEO optimizacija gali užtikrinti geras pozicijas tarp visų kitų paieškos rezultatų.
Šis svetainės populiarinimo būdas pritrauks klientus ne iš karto – rezultatų gali tekti palaukti. Tačiau tai yra pigiausias, labiausiai atsiperkantis ir ilgalaikę vertę paliekantis metodas.
Kitas populiarus kelias pritraukti lankytojams – svetainės populiarinimas socialiniuose tinkluose. Tokiu būdu tikriausiai išleisite daugiau pinigų ir rezultatai bus tik trumpalaikiai (momentiniai), tačiau jų pasieksite žymiai greičiau. Tai labai geras būdas išsitestuoti savo parduotuvę su realiais klientais.
Galų gale galite tiesiog investuoti į reklamą paieškos varikliuose ir socialiniuose tinkluose bei tikėtis, jog reklamos atvesti klientai atneš daugiau pelno, nei išleisite pačiai reklamai.
Pagalvokite, kaip susigrąžinsite klientus
Jei klientas jau apsipirko jūsų parduotuvėje, arba joje apsilankė bet nieko nepirko, labai svarbu laiku apie save priminti ir paskatinti pirkti. Tam yra keletas technikų. Viena iš jų – naujienlaiškiai. Pasistenkite sudominti klientus palikti savo elektroninio pašto adresą, į kurį galėtumėte jiems siųsti laiškus.
Kitas geras būdas – remarketingas. Tai yra speciali reklamos rūšis, kuomet reklaminiai baneriai ir tekstai yra rodomi išskirtinai tik tiems klientams, kurie jau yra lankęsi jūsų internetinėje parduotuvėje. Tai labai geras būdas priminti apie save ir paskatinti dar pirkti dar kartą, arba pagaliau įsigyti prekes ar paslaugas, kuriomis jie domėjosi.