Kam reikalingas remarketingas internete

Jeigu jūs nusprendėte atidaryti savo internetinę parduotuvę ar jau ją turite, norint pagausinti pardavimus, daugiau sužinokite apie remarketingą.

Elektroninėje prekyboje vyksta beveik tokie patys procesai kaip realioje parduotuvėje, tik keičiasi šių procesų pavadinimai. Aptarsime kuo panaši prekyba fizinėje moteriškų drabužių parduotuvėje Kauno akropolyje ir internete.

Prekyba fizinėje parduotuvėje turi panašumų su internetine prekyba

Fizinėje parduotuvėje klientas gali prekes apžiūrėti, paliesti, pamatuoti. Jį pasitikusi darbuotoja gali suteikti konsultaciją. Internetinėje erdvėje prekes galima apžiūrėti per nuotraukas, vaizdo įrašus. Galima gauti konsultaciją per pokalbių langelius.

Ką daryti, kai klientas apžiūri prekes, tačiau išeina nieko neįsigijęs? Priežastys gali būti panašios fizinėje ir interneto erdvėje.

1. Nepatiko parduotuvės dizainas, sunkiai randamos prekes.

2. Per trumpa, atmestina konsultacija.

3. Per brangūs produktai.

4. Nekokybiški audiniai, neatitinkantys kainos.

Skaityti straipsnį “Kam reikalingas remarketingas internete” »